06
январь
2020
Педагогикалық кеңес
№3 Педагогикалық кеңес
Өткен күні: 06.01.2020 жыл
Өту орны: онлайн
2020 жылы 06 қаңтарда №3 педагогикалық кеңес өтті. Тақырыбы: ««Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу негізінде оқушының тұлғалық қабілеттері мен мұғалімнің кәсіби құзіреттілігін арттыру». Кеше, бүгін, ертең».
Педагогикалық кеңесте төмендегі күн тәртібіндегі мәселелер қаралды:
І.Өткен педагогикалық кеңестің шешімінің орындалуы
Жауапты: ОІМ: Калимолдина Г.К.
ІІ. ІІ оқу тоқсанының қорытындысы, білім сапасы
Жауапты: ОІМ: Нурсадыкова А.К.
ІІІ. «Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу негізінде оқушының тұлғалық қабілеттері мен мұғалімнің кәсіби құзіреттілігін арттыру: кеше, бүгін, ертең».
Жауапты: ОІМ: Дюсупова Л.С. Нурсадыкова А.К.
2. «Преподавателидің кәсіби шеберлігін зерделеу».
Жауапты: ОІМ: Калимолдина Г.К.
3. «Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу негізінде оқушының тұлғалық қабілеттерін дамыту»
Жауапты: ТІМ Жақсыбаева М.С.
4. «Оқу үрдісіне инновациялық білім беру технологияларын енгізу аясында педагогтар мен оқушылардың субъективті ұстанымын қалыптастыруға психологиялық қолдау»
Жауапты: Мектеп психологі – Хизина А.Т.
5. «Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі – оқыту сапасын арттыру кепілі»
Жауапты: Пән мұғалімдері: Нашинова Ж.К. Бабаканова Ж.С. Мухамадиева Н.К.
ІV Әртүрлі мәселелер
«Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу негізінде оқушының тұлғалық қабілеттері мен мұғалімнің кәсіби құзіреттілігін арттыру». Кеше, бүгін, ертең!
Міндеттер:
Бүгінгі талапқа сай мектепте білім берудің жаңа саласына жету-
мұғалімнің мейірімділігімен , білімімен, шеберлігімен тығыз байланысты. Өз мамандығына жан-жүрегімен берілген ұстаз ғана ұстаздық этиканы, ұстаздық техниканы да, шеберлікті де жақсы меңгереді.
Қазақстан Республикасының 27.07.2007 ж. № 319-ІІІ «Білім туралы» Заңына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 2018 жылғы 12 сәуірдегі № 152 «Білім және ғылым саласындағы азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шартын, сондай-ақ Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 27.01.2016 ж. № 83 бұйрығына, өзгерістер мен толықтырулар туралы 13.04.2016 ж. № 272 бұйрығына, 05.07.2016 ж. № 429 бұйрығына, «Педагогикалық қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалардың үлгілік мінездемелері»13.07.2009 ж. № 338 бұйрығына, «Педагогикалық қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалар лауазымының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 29.06.2018 жылғы № 83 бұйрығына өзгертулер енгізу туралы» бұйрығына сәйкес өткізіледі.
Педагог қызметкерлерді аттестаттау – педагог қызметкерлердің біліктілік деңгейінің біліктілік талаптарына сәйкестігін анықтау мақсатында жүргізілетін рәсім. Педагогтарды аттестаттау:
Тұжырымдамалар мен ұсыныстар:
1. Білім сапасын арттыру мақсатында, әр баланың қолжетімді және сапалы білім алу құқығын жүзеге асыру бойынша әрбір мұғалім мен сынып жетекшілерінің жауапкершілігін арттыру.
2. Педагог-психологпен бірлесе отырып, дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың деректер банкін құру және олармен жұмыс істеу бағдарламасын әзірлеу.
3. Оқушылардың оқу уәждемесін арттыру мақсатында, оқытудың нәтижелі технологияларын мұғалімдердің қолдануын зерделеу.
4.Пәндік апталықтар өткізудің сапасы және пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыс ұйымдастыру, оқу пәніне деген уәждемесін арттыру факторы ретінде.
5.Сынып жетекшілері себепсіз сабақ босатудың алдын алу бойынша оңтайлы шаралар іздеуді жалғастыруы қажет.
Педагогикалық кеңесте күн тәртібіндегі мәселелер толық қаралып, соған сәйкес шешімдер шығарылды.



Өткен күні: 06.01.2020 жыл
Өту орны: онлайн
2020 жылы 06 қаңтарда №3 педагогикалық кеңес өтті. Тақырыбы: ««Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу негізінде оқушының тұлғалық қабілеттері мен мұғалімнің кәсіби құзіреттілігін арттыру». Кеше, бүгін, ертең».
Педагогикалық кеңесте төмендегі күн тәртібіндегі мәселелер қаралды:
І.Өткен педагогикалық кеңестің шешімінің орындалуы
Жауапты: ОІМ: Калимолдина Г.К.
ІІ. ІІ оқу тоқсанының қорытындысы, білім сапасы
Жауапты: ОІМ: Нурсадыкова А.К.
ІІІ. «Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу негізінде оқушының тұлғалық қабілеттері мен мұғалімнің кәсіби құзіреттілігін арттыру: кеше, бүгін, ертең».
Жауапты: ОІМ: Дюсупова Л.С. Нурсадыкова А.К.
2. «Преподавателидің кәсіби шеберлігін зерделеу».
Жауапты: ОІМ: Калимолдина Г.К.
3. «Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу негізінде оқушының тұлғалық қабілеттерін дамыту»
Жауапты: ТІМ Жақсыбаева М.С.
4. «Оқу үрдісіне инновациялық білім беру технологияларын енгізу аясында педагогтар мен оқушылардың субъективті ұстанымын қалыптастыруға психологиялық қолдау»
Жауапты: Мектеп психологі – Хизина А.Т.
5. «Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі – оқыту сапасын арттыру кепілі»
Жауапты: Пән мұғалімдері: Нашинова Ж.К. Бабаканова Ж.С. Мухамадиева Н.К.
ІV Әртүрлі мәселелер
«Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу негізінде оқушының тұлғалық қабілеттері мен мұғалімнің кәсіби құзіреттілігін арттыру». Кеше, бүгін, ертең!
Міндеттер:
- Мектептің өзекті тақырыбын қалыптастыру кезеңіндегі жоспарланған шаралар жүзеге асырылды.
- Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу негізінде оқушының тұлғалық қабілеттері мен мұғалімнің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруға байланысты 5 шығармашылық топ жоспар бойынша жұмыс жасады.
- Оқушының тұлғалық қабілеттері мен мұғалімнің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруын анықтайтын педагогикалық-психологиялық диагностикалар жүргізілді.
- Жеке пәндер бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспар бойынша жалғастырылды.
- Преподавателидің кәсіби және жеке өсу бағдарламаларының жоспарының орындалуы жүзеге асты.
Бүгінгі талапқа сай мектепте білім берудің жаңа саласына жету-
мұғалімнің мейірімділігімен , білімімен, шеберлігімен тығыз байланысты. Өз мамандығына жан-жүрегімен берілген ұстаз ғана ұстаздық этиканы, ұстаздық техниканы да, шеберлікті де жақсы меңгереді.
- Мұғалім білімін көтермей, кәсіби шеберлігін шыңдамай,өскелең ұрпаққа тәлім-тәрбие берем деу қазіргі заман талабына сай келмейді. Бұл бізге үлкен жауапкершілікті жүктеп отыр. Оның үдесінен шығу- біздің үлкен міндетіміз.
Қазақстан Республикасының 27.07.2007 ж. № 319-ІІІ «Білім туралы» Заңына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 2018 жылғы 12 сәуірдегі № 152 «Білім және ғылым саласындағы азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шартын, сондай-ақ Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 27.01.2016 ж. № 83 бұйрығына, өзгерістер мен толықтырулар туралы 13.04.2016 ж. № 272 бұйрығына, 05.07.2016 ж. № 429 бұйрығына, «Педагогикалық қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалардың үлгілік мінездемелері»13.07.2009 ж. № 338 бұйрығына, «Педагогикалық қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалар лауазымының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 29.06.2018 жылғы № 83 бұйрығына өзгертулер енгізу туралы» бұйрығына сәйкес өткізіледі.
Педагог қызметкерлерді аттестаттау – педагог қызметкерлердің біліктілік деңгейінің біліктілік талаптарына сәйкестігін анықтау мақсатында жүргізілетін рәсім. Педагогтарды аттестаттау:
Тұжырымдамалар мен ұсыныстар:
1. Білім сапасын арттыру мақсатында, әр баланың қолжетімді және сапалы білім алу құқығын жүзеге асыру бойынша әрбір мұғалім мен сынып жетекшілерінің жауапкершілігін арттыру.
2. Педагог-психологпен бірлесе отырып, дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың деректер банкін құру және олармен жұмыс істеу бағдарламасын әзірлеу.
3. Оқушылардың оқу уәждемесін арттыру мақсатында, оқытудың нәтижелі технологияларын мұғалімдердің қолдануын зерделеу.
4.Пәндік апталықтар өткізудің сапасы және пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыс ұйымдастыру, оқу пәніне деген уәждемесін арттыру факторы ретінде.
5.Сынып жетекшілері себепсіз сабақ босатудың алдын алу бойынша оңтайлы шаралар іздеуді жалғастыруы қажет.
Педагогикалық кеңесте күн тәртібіндегі мәселелер толық қаралып, соған сәйкес шешімдер шығарылды.



