03
октябрь
2022
Білім алуштылардың білім жетістіктерінің мониторингісі
Білім алуштылардың білім жетістіктерінің мониторингісі
Білім алуштылардың білім жетістіктерінің мониторингісі мақсаты:
Бастауыш, негізгі орта білім беру ұйымдарында ББЖМ МЖБС талаптарына сәйкес білім алушылардың білім сапасын бағалау;
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында ББЖМ МЖБС талаптарына сәйкес жалпы білім беретін пәндерді және (немесе) кәсіптік модульдерді немесе жалпы кәсіптік, арнайы пәндерді меңгеру нәтижелерін анықтау
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі (ББЖМ) – білім беру ұйымдарына тәуелсіз білім сапасын жүйелі үздіксіз бақылаудың бір түрі
Жыл сайын өткізіледі: мектептерде – көктемде (сәуірде) білім беру ұйымдарын қамту 25%-ға дейін.
ББЖМ жүргізу:
- мектептерде 4 және 9 сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық деңгейін анықтауға бағытталатын болады, бұл білім мен дағдыларды өмірлік жағдайларда қолдануды, сонымен қатар аналитикалық, логикалық ойлауды дамытуды білдіреді;
- ББЖМ мемлекеттік бақылау нысаны болып табылмайды және студент үшін де, білім беру ұйымы үшін де заңды салдары болмайды. ББЖМ білім сапасын қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар әзірлеуге әдістемелік көмек көрсетеді.
Оқу сауаттылығы (қазақ, орыс, ағылшын)
Тест тапсырмаларының саны – 30, оның ішінде әрбір пән бойынша – бір дұрыс жауапты таңдаумен 10 тест тапсырмасы;
Математикалық сауаттылық
Тест тапсырмаларының саны – 25, оның ішінде бір дұрыс жауапты таңдаумен 15 тест тапсырмасы және контекстке негізделген 10 тест тапсырмасы;
Максималды балл – 25
Жаратылыстану ғылымы пәндері бойынша сауаттылығы:(физика, химия, биология, география)
Тест тапсырмаларының жалпы саны 20:
4 контекст, әр контекст үшін бір дұрыс жауапты таңдауы бар 5 тест тапсырмасы, барлығы 20 тест тапсырмасы. Максималды балл – 20
Жоспарға сәйкес 9 сынып оқушыларынан мектеп мұғалімдері дайындаған тест тапсырмалары алынды және 13.10 күні қалалық оқу бөлімінің жоспарына сәйкес «Testter.kz» платформасы арқылы тест тапсырды тест қорытындысы төмендегі кестеде көрсетілген.
Қорытынды негізінде оқушыларға ұсыныс:
1.Әрбір оқушының қажеттілігіне сәйкес қосымша сабақтарды топқа бөліп өткізту
2.Мектеп психологы оқушылармен тренингтер өткізу
3. Ата-аналармен байланыста болу
Білім алуштылардың білім жетістіктерінің мониторингісі мақсаты:
Бастауыш, негізгі орта білім беру ұйымдарында ББЖМ МЖБС талаптарына сәйкес білім алушылардың білім сапасын бағалау;
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында ББЖМ МЖБС талаптарына сәйкес жалпы білім беретін пәндерді және (немесе) кәсіптік модульдерді немесе жалпы кәсіптік, арнайы пәндерді меңгеру нәтижелерін анықтау
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі (ББЖМ) – білім беру ұйымдарына тәуелсіз білім сапасын жүйелі үздіксіз бақылаудың бір түрі
Жыл сайын өткізіледі: мектептерде – көктемде (сәуірде) білім беру ұйымдарын қамту 25%-ға дейін.
ББЖМ жүргізу:
- мектептерде 4 және 9 сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық деңгейін анықтауға бағытталатын болады, бұл білім мен дағдыларды өмірлік жағдайларда қолдануды, сонымен қатар аналитикалық, логикалық ойлауды дамытуды білдіреді;
- ББЖМ мемлекеттік бақылау нысаны болып табылмайды және студент үшін де, білім беру ұйымы үшін де заңды салдары болмайды. ББЖМ білім сапасын қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар әзірлеуге әдістемелік көмек көрсетеді.
Оқу сауаттылығы (қазақ, орыс, ағылшын)
Тест тапсырмаларының саны – 30, оның ішінде әрбір пән бойынша – бір дұрыс жауапты таңдаумен 10 тест тапсырмасы;
Математикалық сауаттылық
Тест тапсырмаларының саны – 25, оның ішінде бір дұрыс жауапты таңдаумен 15 тест тапсырмасы және контекстке негізделген 10 тест тапсырмасы;
Максималды балл – 25
Жаратылыстану ғылымы пәндері бойынша сауаттылығы:(физика, химия, биология, география)
Тест тапсырмаларының жалпы саны 20:
4 контекст, әр контекст үшін бір дұрыс жауапты таңдауы бар 5 тест тапсырмасы, барлығы 20 тест тапсырмасы. Максималды балл – 20
Жоспарға сәйкес 9 сынып оқушыларынан мектеп мұғалімдері дайындаған тест тапсырмалары алынды және 13.10 күні қалалық оқу бөлімінің жоспарына сәйкес «Testter.kz» платформасы арқылы тест тапсырды тест қорытындысы төмендегі кестеде көрсетілген.
Оқу сауаттылығы | Математикалық сауаттылық | Жаратылыстану ғылымы пәндері бойынша сауаттылығы | |
9а | 278 | 352 | 269 |
9б | 254 | 321 | 234 |
9в | 142 | 111 | 168 |
1.Әрбір оқушының қажеттілігіне сәйкес қосымша сабақтарды топқа бөліп өткізту
2.Мектеп психологы оқушылармен тренингтер өткізу
3. Ата-аналармен байланыста болу