Педагогикалық кеңес - Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің « Қ.Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі» КММ https://43-oskemen.mektebi.kz/ ru Педагогикалық кеңес - Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің « Қ.Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі» КММ DataLife Engine Педагогикалық кеңес https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1984-pedagogikaly-kees.html https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1984-pedagogikaly-kees.html Педагогикалық кеңес №3
 «Жеке тұлғаны қалыптастыруда –құндылықтар негізінде білім мен тәрбие беру»
Мақсаты:  
Біртұтас тәрбие бағдарламасының оқу-тәрбие үрдісінде жүзеге асырылуы.
Күн тәртібі:
  1. «Білім берудегі дербестендірудің-білім сапасына ықпалы»(өткен педагогикалық кеңесінің шешімнің орындалуы бойынша)- ОІМ Нурсадыкова А.К.
  2. «Біртұтас тәрбие бағдарламасының негіздерің орындалуы туралы» 1 жартыжылдық талдауы. -  (ТІОКурмангалиева А.К.)
  3. Әлеуметтік жобалар мен іс-шараларды іске асыру туралы (аға тәлімгер Назбиева Ж.А. педагог-ұйымдастырушы Хамитжанова А.Е.)
  4. Біртұтас тәрбие бағдарламасының  негіздерің пән арқылы жүзеге асыруы (Иляшова Н.Т., Чекетаева Р.С.)
  5. «Өз-өзіне қол жұмсау алдын-алу шаралар» (мектеп директоры Шаянбаева Ж.А. мектеп  психологі Крыкбаева М.А.)


]]>
Педагогикалық кеңес №3
 «Жеке тұлғаны қалыптастыруда –құндылықтар негізінде білім мен тәрбие беру»
Мақсаты:  
Біртұтас тәрбие бағдарламасының оқу-тәрбие үрдісінде жүзеге асырылуы.
Күн тәртібі:
  1. «Білім берудегі дербестендірудің-білім сапасына ықпалы»(өткен педагогикалық кеңесінің шешімнің орындалуы бойынша)- ОІМ Нурсадыкова А.К.
  2. «Біртұтас тәрбие бағдарламасының негіздерің орындалуы туралы» 1 жартыжылдық талдауы. -  (ТІОКурмангалиева А.К.)
  3. Әлеуметтік жобалар мен іс-шараларды іске асыру туралы (аға тәлімгер Назбиева Ж.А. педагог-ұйымдастырушы Хамитжанова А.Е.)
  4. Біртұтас тәрбие бағдарламасының  негіздерің пән арқылы жүзеге асыруы (Иляшова Н.Т., Чекетаева Р.С.)
  5. «Өз-өзіне қол жұмсау алдын-алу шаралар» (мектеп директоры Шаянбаева Ж.А. мектеп  психологі Крыкбаева М.А.)


]]>
admin Thu, 20 Mar 2025 17:42:32 +0600
Өзіндік рефлексия -мұғалімнің білім сапасын арттырудағы маңызды кәсіби шеберлігінің негізі https://43-oskemen.mektebi.kz/main/1837-zndk-refleksija-malmn-blm-sapasyn-arttyruday-mayzdy-ksbi-sheberlgn-negz.html https://43-oskemen.mektebi.kz/main/1837-zndk-refleksija-malmn-blm-sapasyn-arttyruday-mayzdy-ksbi-sheberlgn-negz.html Күн тәртібі
  1. Өткен педагогикалық кеңес шешімінің қорытындысы
Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Л.С. Дюсупова 
  1. «Білім сапасы – мұғалім ізденісінде» I тоқсан қорытындысы. Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары А.К.Нурсадыкова
  2.  «Өзіндік рефлексия -мұғалімнің білім сапасын арттырудағы маңызды кәсіби шеберлігінің негізі» Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Г.К.Калимолдина 
«Білім сапасы: қайтсе, қалай көтеріледі?» тәжірибелік бөлім
  1. Физка сабағында өзіндік рефлексияның білімді жақсартудағы маңыздылығы. Жауапты: жаратылыстану математика бірлестігі жетекшісі,физика пәні мұғалімі А.А.Муртазалиева
  2. Қазақ тілі сабағының сапасын арттырудағы рефлексияның рөлі Жауапты : гуманитарлық пәндер бірлестігі жетекшісі,қазақ тілі пәні мұғалімі С.У.Боккутова 
  3. Мұғалімнің іс-әрекет алдында, іс-әрекет үстінде, іс-әрекеттен кейінгі толғанысы 
Жауапты : тарих ғылымдарының кандидаты, тарих пәні мұғалімі Р.С.Чекетаева
  1. Суицидтік мінез-құлық белгілері бар кәмілетке толмағагдарды анықтаудың және олармен әрі қарай жұмыс істеудің бірыңғай алгоритмі  
 Жауапты: мектеп директоры Ж.А.Шаянбаева
  1.  Әртүрлі мәселелер 


]]>
Күн тәртібі
  1. Өткен педагогикалық кеңес шешімінің қорытындысы
Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Л.С. Дюсупова 
  1. «Білім сапасы – мұғалім ізденісінде» I тоқсан қорытындысы. Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары А.К.Нурсадыкова
  2.  «Өзіндік рефлексия -мұғалімнің білім сапасын арттырудағы маңызды кәсіби шеберлігінің негізі» Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Г.К.Калимолдина 
«Білім сапасы: қайтсе, қалай көтеріледі?» тәжірибелік бөлім
  1. Физка сабағында өзіндік рефлексияның білімді жақсартудағы маңыздылығы. Жауапты: жаратылыстану математика бірлестігі жетекшісі,физика пәні мұғалімі А.А.Муртазалиева
  2. Қазақ тілі сабағының сапасын арттырудағы рефлексияның рөлі Жауапты : гуманитарлық пәндер бірлестігі жетекшісі,қазақ тілі пәні мұғалімі С.У.Боккутова 
  3. Мұғалімнің іс-әрекет алдында, іс-әрекет үстінде, іс-әрекеттен кейінгі толғанысы 
Жауапты : тарих ғылымдарының кандидаты, тарих пәні мұғалімі Р.С.Чекетаева
  1. Суицидтік мінез-құлық белгілері бар кәмілетке толмағагдарды анықтаудың және олармен әрі қарай жұмыс істеудің бірыңғай алгоритмі  
 Жауапты: мектеп директоры Ж.А.Шаянбаева
  1.  Әртүрлі мәселелер 


]]>
admin Fri, 01 Nov 2024 18:30:50 +0600
Педагогикалық кеңес https://43-oskemen.mektebi.kz/main/1826-pedagogikaly-kees.html https://43-oskemen.mektebi.kz/main/1826-pedagogikaly-kees.html ]]> ]]> admin Wed, 28 Aug 2024 15:00:07 +0600 Педагогикалық кеңес https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1685-pedagogikaly-kees.html https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1685-pedagogikaly-kees.html Мерзімі : 23.05.2024 жыл 
Уақыты: 12:00-14:00
Қатысушылар: мектеп әкімшілігі, педагогтер
Өтетін орны: Акт залы
Қаралған мәселелер:
1.Өткен педагогикалық кеңес шешімінің қорытындысы.Жауапты: директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: М.С.Жаксыбаева
2. «Білім сапасы- мұғалім ізденісінде» тақырыбы бойынша мектептің жылдық бойынша білім сапасы
Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.К.Нурсадыкова
3. Оқу жылының қорытындысы, 1-8,10 сыныптардың сыныптан сыныпқа көшірілу туралы хабарлама, 5-8,10 сыныптардағы аралық емтиханға жіберу, үздіктерді мақтау қағазымен марапаттау.
Жауапты: Сынып жетекшілері.
4. 2023-2024 оқу жылын аяқтау және орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды қорытынды аттестаттаудан өткізу, 9-сынып оқушыларын негізгі орта мектепті аяқтауға байланысты емтиханға жіберу туралы хабарлама.
Жауапты: 9 сынып жетекшілері
5. 11 сынып оқушыларын жалпы орта мектепті аяқтауға байланысты қорытынды мемлекеттік аттестаттауға жіберу туралы хабарлама.
Жауапты: 11 сынып жетекшісі
6. 2024-2025 оқу жылына арналған алдын- ала мұғалімдердің апталық жүктемесі.


]]>
Мерзімі : 23.05.2024 жыл 
Уақыты: 12:00-14:00
Қатысушылар: мектеп әкімшілігі, педагогтер
Өтетін орны: Акт залы
Қаралған мәселелер:
1.Өткен педагогикалық кеңес шешімінің қорытындысы.Жауапты: директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: М.С.Жаксыбаева
2. «Білім сапасы- мұғалім ізденісінде» тақырыбы бойынша мектептің жылдық бойынша білім сапасы
Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.К.Нурсадыкова
3. Оқу жылының қорытындысы, 1-8,10 сыныптардың сыныптан сыныпқа көшірілу туралы хабарлама, 5-8,10 сыныптардағы аралық емтиханға жіберу, үздіктерді мақтау қағазымен марапаттау.
Жауапты: Сынып жетекшілері.
4. 2023-2024 оқу жылын аяқтау және орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды қорытынды аттестаттаудан өткізу, 9-сынып оқушыларын негізгі орта мектепті аяқтауға байланысты емтиханға жіберу туралы хабарлама.
Жауапты: 9 сынып жетекшілері
5. 11 сынып оқушыларын жалпы орта мектепті аяқтауға байланысты қорытынды мемлекеттік аттестаттауға жіберу туралы хабарлама.
Жауапты: 11 сынып жетекшісі
6. 2024-2025 оқу жылына арналған алдын- ала мұғалімдердің апталық жүктемесі.


]]>
admin Thu, 23 May 2024 08:22:12 +0600
Педагогикалық кеңес https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1566-pedagogikaly-kees.html https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1566-pedagogikaly-kees.html

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
 Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
 «Қ.Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі» КММ

Педагогикалық кеңес

Тақырыбы: «Тәртібі қиын оқушылармен жұмыс жүйесі және нәтижесі»

Мерзімі : 18.03.2024 жыл 

Уақыты: 12:00-14:00

Қатысушылар: мектеп әкімшілігі, педагогтер

Өтетін орны: Акт залы


Күн тәртібі

1. Өткен педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы 

                                                                                         ОІМ: А.К.Нурсадыкова

2. ІІІ- тоқсанның білім сапасы қорытындысы 

                                                                                            ОІМ: А.К.Нурсадыкова

3. «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы»                                                             ТІО: М.С.Жаксыбаева

4. «Тәртібі қиын оқушылармен  жұмыс және оның нәтижесі» 

                                                                                             ӘІО: А.Ж. Шагиева

5. «Қиын жасөспірімдермен психологиялық- педагогикалық жұмыс істеу ерекшеліктері»

                                                                    Педагог- психолог: А.Б.Бауыржанова

6. «Сыныптағы сәтсіз отбасынан шыққан оқушылармен жұмыс»  

                                                                  8 «В» сынып жетекшісі Г.А.Укиртаева

7. «Сынып жетекшінің тәуекел тобындағы тұрған оқушымен жұмысы»  

                                                                8 «А» сынып жетекшісі Г.К.Зейнолдина

Мақсаты

Құқықтық тәрбие берудің негізгі мақсаты — оқушыларды құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы   қалыптастырып, оларды құқытық заңдылық талаптарын түсінуге әрі мойындауға баулу. 

Міндеттері:  

1. Жасөпірімнің өмір ағымында  кездесетін қолайсыз жағдайлардың алдын алу және болдырмау. 

2. Жасөспірімнің қиын өмір жағдайларындағы құқығын қорғау және сақтау. 

3. Оқушылармен байланысты туындаған мәселелерді  шешу үшін ата- аналар мен педагогтарға көмек көрсету. 




]]>

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
 Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
 «Қ.Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі» КММ

Педагогикалық кеңес

Тақырыбы: «Тәртібі қиын оқушылармен жұмыс жүйесі және нәтижесі»

Мерзімі : 18.03.2024 жыл 

Уақыты: 12:00-14:00

Қатысушылар: мектеп әкімшілігі, педагогтер

Өтетін орны: Акт залы


Күн тәртібі

1. Өткен педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы 

                                                                                         ОІМ: А.К.Нурсадыкова

2. ІІІ- тоқсанның білім сапасы қорытындысы 

                                                                                            ОІМ: А.К.Нурсадыкова

3. «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы»                                                             ТІО: М.С.Жаксыбаева

4. «Тәртібі қиын оқушылармен  жұмыс және оның нәтижесі» 

                                                                                             ӘІО: А.Ж. Шагиева

5. «Қиын жасөспірімдермен психологиялық- педагогикалық жұмыс істеу ерекшеліктері»

                                                                    Педагог- психолог: А.Б.Бауыржанова

6. «Сыныптағы сәтсіз отбасынан шыққан оқушылармен жұмыс»  

                                                                  8 «В» сынып жетекшісі Г.А.Укиртаева

7. «Сынып жетекшінің тәуекел тобындағы тұрған оқушымен жұмысы»  

                                                                8 «А» сынып жетекшісі Г.К.Зейнолдина

Мақсаты

Құқықтық тәрбие берудің негізгі мақсаты — оқушыларды құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы   қалыптастырып, оларды құқытық заңдылық талаптарын түсінуге әрі мойындауға баулу. 

Міндеттері:  

1. Жасөпірімнің өмір ағымында  кездесетін қолайсыз жағдайлардың алдын алу және болдырмау. 

2. Жасөспірімнің қиын өмір жағдайларындағы құқығын қорғау және сақтау. 

3. Оқушылармен байланысты туындаған мәселелерді  шешу үшін ата- аналар мен педагогтарға көмек көрсету. 




]]>
admin Mon, 18 Mar 2024 11:08:21 +0600
Педагогикалық кеңес https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1369-pedogogikaly-kees.html https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1369-pedogogikaly-kees.html

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша

"Қ. Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі"КММ

№4 Педагогикалық кеңес 

Педкеңес тақырыбы: « Білім сапасын жақсарту – мақсат және нәтиже »


Мерзімі : 05.01.2024 жыл 

Уақыты: 10:00-12:00

Қатысушылар: мектеп әкімшілігі, педагогтер

Өтетін орны: Акт залы

Күн тәртібі:

 І.Өткен педагогикалық кеңестің шешімінің қорытындысы

Калимолдина Г.К. - директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары 

ІІ.«Білім сапасын жақсарту: Мақсат және нәтиже»

Нурсадыкова А.К. - директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары 

1. «Білім сапасын арттыруда интерактивті білім беру қосымшаларын қолдану тиімділігі»  

информатика пәні мұғалімі Г.Ж.Абсеитова. 

2. «Заманауи сабаққа сапалы дайындық»

бастауыш сынып мұғалімі Кажынова А.К.

3. «Оқушы біліміндегі олқылықпен жұмыс - білім сапасын арттырудың кепілі» 

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Боккутова С.У.

4. «Сыныпта және сыныптан тыс жұмыстарда қолайлы психологиялық ахуал туғызу» 

Психолог –Хизина А.Т.

ІІІ. Білім сапасы қазіргі мектеп қызметінің басым бағыты ІІ тоқсан  қорытындысы

Нурсадыкова А.К.- директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

IV.Әртүрлі мәселелер 


Мақсаты: оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша мұғалім жұмысының ең тиімді құрамдас бөліктерін анықтау; осы саладағы ең табысты мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу; мұғалімдерді оқушылардың білім сапасын арттыру үшін белсенді жұмыс істеуге ынталандыру.

Міндеттері:

  • Мектеп мұғалімдерін білім беру бағдарламаларын меңгеру нәтижелеріне қойылатын үлгілік талаптардың жетістіктерін бағалау жүйесінің ерекшіліктерімен таныстыру 
  • Білім сапасын арттыру бойынша мектептің ,мұғалімдердің ,оқушылар мен ата-аналардың қызметіне талдау жасау
  • Сапалы білім берумақсатында мектептің білім беру ортасын оңтайландыру жолдарын іздеу.




]]>

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша

"Қ. Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі"КММ

№4 Педагогикалық кеңес 

Педкеңес тақырыбы: « Білім сапасын жақсарту – мақсат және нәтиже »


Мерзімі : 05.01.2024 жыл 

Уақыты: 10:00-12:00

Қатысушылар: мектеп әкімшілігі, педагогтер

Өтетін орны: Акт залы

Күн тәртібі:

 І.Өткен педагогикалық кеңестің шешімінің қорытындысы

Калимолдина Г.К. - директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары 

ІІ.«Білім сапасын жақсарту: Мақсат және нәтиже»

Нурсадыкова А.К. - директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары 

1. «Білім сапасын арттыруда интерактивті білім беру қосымшаларын қолдану тиімділігі»  

информатика пәні мұғалімі Г.Ж.Абсеитова. 

2. «Заманауи сабаққа сапалы дайындық»

бастауыш сынып мұғалімі Кажынова А.К.

3. «Оқушы біліміндегі олқылықпен жұмыс - білім сапасын арттырудың кепілі» 

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Боккутова С.У.

4. «Сыныпта және сыныптан тыс жұмыстарда қолайлы психологиялық ахуал туғызу» 

Психолог –Хизина А.Т.

ІІІ. Білім сапасы қазіргі мектеп қызметінің басым бағыты ІІ тоқсан  қорытындысы

Нурсадыкова А.К.- директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

IV.Әртүрлі мәселелер 


Мақсаты: оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша мұғалім жұмысының ең тиімді құрамдас бөліктерін анықтау; осы саладағы ең табысты мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу; мұғалімдерді оқушылардың білім сапасын арттыру үшін белсенді жұмыс істеуге ынталандыру.

Міндеттері:

  • Мектеп мұғалімдерін білім беру бағдарламаларын меңгеру нәтижелеріне қойылатын үлгілік талаптардың жетістіктерін бағалау жүйесінің ерекшіліктерімен таныстыру 
  • Білім сапасын арттыру бойынша мектептің ,мұғалімдердің ,оқушылар мен ата-аналардың қызметіне талдау жасау
  • Сапалы білім берумақсатында мектептің білім беру ортасын оңтайландыру жолдарын іздеу.




]]>
admin Mon, 05 Feb 2024 11:08:11 +0600
Педагогикалық кеңес https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1268-2-pedagogikaly-kees.html https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1268-2-pedagogikaly-kees.html

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша

"Қ. Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі"КММ

Педагогикалық кеңес өткізу тұжырымдамасы

Мерзімі : 27.10.2023ж

Уақыты: сағат 12:30-13:50

Қатысушылар: мектеп әкімшілігі,педагогтар

Өтетін орны: Акт залы.

Күн тәртібі

1.     Өткен педагогикалық кеңес шешімінің қорытындысы

  Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Л.С. Дюсупова 

2.      "Білім сапасы – мұғалімдер қызметінің сапасы"  

Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары А.К.Нурсадыкова

3.     Педагогтердің цифрлық құзыреттілігін дамыту

Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Г.К.Калимолдина 

«Ақыл-ойды технологиямен тоғыстырайық»  тәжірибелік бөлім

I)«Цифрлы ph-math» Жауапты: А.А.Муртазалиева, Н.Т.Иляшова

II)« Цифрлы Language» Жауапты : А.С.Мамытова,Ә.Н.Төкенова

III)« Цифрлы Version» Жауапты : А.Е Базарова ,М.Т.Бөленбаева

IV)« Цифрлы sing»   Жауапты : Г.Ж.Абсеитова,Ж.К.Нашинова

4.      Педагог қызметіндегі цифрлық құзыреттіліктің маңызы 

                          Жауапты педагог-психолог А.Т.Хизина

5.     Әртүрлі мәселелер 


Мақсаты: Мектеп  мұғалімдерінің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыруды теориялық тұрғыдан негіздеу және оның тиімділігін практика жүзінде дәлелдеу.

Болжамы: мұғалімдер мектептің цифрлық ресурстары арқылы  АКТ-ның мүмкіндіктерін тиімді пайдаланса,  білім сапасы артады, өйткені ақпараттық сауаттылығын арттырып, ақпараттық мәдениеті мен ақпараттық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді.

Міндеттері :

  • мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастырудың -теориялық негіздерін нақтылау;
  • мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық шарттарын анықтау және құрылымдық моделін жасау;
  • мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыруды эксперименттік-   тәжірибе жолдармен тексеру және нәтижесін анықтау;
  • мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік ұсыныстарын тәжірибеге ендіру.

Идеясы: АКТ-ны пайдалану мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыруға негіз болады.

Әдіснамалық және теориялық негіздері: АКТ арқылы оқыту үрдістерін дамыту жолдары, ақпараттық құзыреттілікті дамыту теориясы, оқытудың ақпараттық технологиясының мәні және оларды оқу-тәрбие үрдісінде пайдалану мүмкіндіктері туралы теориялық тұжырымдамалар.

Кезеңдері:

1- кезеңде материалдар жинақталды, АКТ-ны қолдану мәселелері бойынша ғылыми еңбектерге талдау жасалынды. Талдау негізінде АКТ-ны пайдаланып мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін дамыту мүмкіндіктері айқындалды. 

2-кезеңде  АКТ-ны пайдалану арқылы  мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін дамыту моделі құрастырылып, оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың тиімді жолдары, 

Нәтижелері бойынша мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін дамытуға бағытталған АКТ-ны оқу үрдісіне пайдалану жолдары туралы әдістемелік материалдар құрастырылып, жетілдірілді. 

Жұмыстың әдістемелік тиімділігі тексеріліп, нәтижелері практикаға енгізілді, ұсыныстар берілді.

Педагогтардың цифрлық құзыреттілігін дамыту.

Бүгінгі күн талабы жалпы білім беру жүйесіне, білім беру мазмұны мен оқыту әдістеріне үлкен міндеттер жүктеуде. Қоғамның әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына білім мен ғылым жетістіктері ықпал ете отырып, мемлекеттің болашағы оның ұрпағының білімділігімен өлшенеді. 

Өткен ғасырдың отызыншы жылдарында сауатсыздықпен күрес жүргізілгендей, ақпараттық теңсіздікті жою жөніндегі ауқымды іске азаматтарды тарту қажеттігі қадап айтылған және қызметке жаңа қызметкерлерді қабылдау кезінде компьютерді, Интернетті және электрондық почтаны қолдана білу дағдысы міндетті талап болуға тиіс екендігі де атап көрсетілген. Осыған байланысты ХХІ ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу көзделіп отыр: компьютерлік техниканы, интернет, телекоммуникациялық желі, электрондық және интерактивтік технология құралдарын, мультимедиялық электрондық оқулықтарды оқу-тәрбие үрдісінде тиімді пайдалану арқылы білім сапасын көтеру қажет .

Расымен де, адамзат қауымы жыл санап емес, ай санап, тіпті апта мен күн санап цифрландыру заманының сиқырлы әлеміне еніп барады. Цифрландыру технологиялары дегеніміз – бұл бұрын-соңды адамзат бастан кешпеген ғажайып әлемнің жаңа құралдары. Яғни, қазіргі таңда бұл технологиялар жасақталу үстінде. Олар қазірдің өзінде біз тамсанып айта беретін ақпараттық технологиялардың өзін жолда қалдыра бастады.



]]>


Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша

"Қ. Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі"КММ

Педагогикалық кеңес өткізу тұжырымдамасы

Мерзімі : 27.10.2023ж

Уақыты: сағат 12:30-13:50

Қатысушылар: мектеп әкімшілігі,педагогтар

Өтетін орны: Акт залы.

Күн тәртібі

1.     Өткен педагогикалық кеңес шешімінің қорытындысы

  Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Л.С. Дюсупова 

2.      "Білім сапасы – мұғалімдер қызметінің сапасы"  

Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары А.К.Нурсадыкова

3.     Педагогтердің цифрлық құзыреттілігін дамыту

Жауапты: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Г.К.Калимолдина 

«Ақыл-ойды технологиямен тоғыстырайық»  тәжірибелік бөлім

I)«Цифрлы ph-math» Жауапты: А.А.Муртазалиева, Н.Т.Иляшова

II)« Цифрлы Language» Жауапты : А.С.Мамытова,Ә.Н.Төкенова

III)« Цифрлы Version» Жауапты : А.Е Базарова ,М.Т.Бөленбаева

IV)« Цифрлы sing»   Жауапты : Г.Ж.Абсеитова,Ж.К.Нашинова

4.      Педагог қызметіндегі цифрлық құзыреттіліктің маңызы 

                          Жауапты педагог-психолог А.Т.Хизина

5.     Әртүрлі мәселелер 


Мақсаты: Мектеп  мұғалімдерінің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыруды теориялық тұрғыдан негіздеу және оның тиімділігін практика жүзінде дәлелдеу.

Болжамы: мұғалімдер мектептің цифрлық ресурстары арқылы  АКТ-ның мүмкіндіктерін тиімді пайдаланса,  білім сапасы артады, өйткені ақпараттық сауаттылығын арттырып, ақпараттық мәдениеті мен ақпараттық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді.

Міндеттері :

  • мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастырудың -теориялық негіздерін нақтылау;
  • мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық шарттарын анықтау және құрылымдық моделін жасау;
  • мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыруды эксперименттік-   тәжірибе жолдармен тексеру және нәтижесін анықтау;
  • мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік ұсыныстарын тәжірибеге ендіру.

Идеясы: АКТ-ны пайдалану мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыруға негіз болады.

Әдіснамалық және теориялық негіздері: АКТ арқылы оқыту үрдістерін дамыту жолдары, ақпараттық құзыреттілікті дамыту теориясы, оқытудың ақпараттық технологиясының мәні және оларды оқу-тәрбие үрдісінде пайдалану мүмкіндіктері туралы теориялық тұжырымдамалар.

Кезеңдері:

1- кезеңде материалдар жинақталды, АКТ-ны қолдану мәселелері бойынша ғылыми еңбектерге талдау жасалынды. Талдау негізінде АКТ-ны пайдаланып мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін дамыту мүмкіндіктері айқындалды. 

2-кезеңде  АКТ-ны пайдалану арқылы  мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін дамыту моделі құрастырылып, оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың тиімді жолдары, 

Нәтижелері бойынша мұғалімдердің ақпараттық құзыреттілігін дамытуға бағытталған АКТ-ны оқу үрдісіне пайдалану жолдары туралы әдістемелік материалдар құрастырылып, жетілдірілді. 

Жұмыстың әдістемелік тиімділігі тексеріліп, нәтижелері практикаға енгізілді, ұсыныстар берілді.

Педагогтардың цифрлық құзыреттілігін дамыту.

Бүгінгі күн талабы жалпы білім беру жүйесіне, білім беру мазмұны мен оқыту әдістеріне үлкен міндеттер жүктеуде. Қоғамның әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына білім мен ғылым жетістіктері ықпал ете отырып, мемлекеттің болашағы оның ұрпағының білімділігімен өлшенеді. 

Өткен ғасырдың отызыншы жылдарында сауатсыздықпен күрес жүргізілгендей, ақпараттық теңсіздікті жою жөніндегі ауқымды іске азаматтарды тарту қажеттігі қадап айтылған және қызметке жаңа қызметкерлерді қабылдау кезінде компьютерді, Интернетті және электрондық почтаны қолдана білу дағдысы міндетті талап болуға тиіс екендігі де атап көрсетілген. Осыған байланысты ХХІ ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу көзделіп отыр: компьютерлік техниканы, интернет, телекоммуникациялық желі, электрондық және интерактивтік технология құралдарын, мультимедиялық электрондық оқулықтарды оқу-тәрбие үрдісінде тиімді пайдалану арқылы білім сапасын көтеру қажет .

Расымен де, адамзат қауымы жыл санап емес, ай санап, тіпті апта мен күн санап цифрландыру заманының сиқырлы әлеміне еніп барады. Цифрландыру технологиялары дегеніміз – бұл бұрын-соңды адамзат бастан кешпеген ғажайып әлемнің жаңа құралдары. Яғни, қазіргі таңда бұл технологиялар жасақталу үстінде. Олар қазірдің өзінде біз тамсанып айта беретін ақпараттық технологиялардың өзін жолда қалдыра бастады.



]]>
admin Fri, 27 Oct 2023 16:26:05 +0600
Педагогикалық кеңес https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1239-pedagogikaly-kees.html https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1239-pedagogikaly-kees.html ]]> 31.08.2023   жылы 2023-2024 оқу жылының №1 педагогикалық кеңес өтті. Жиналыс барысында Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің «2023-2024 оқу жылының басталуы туралы» бұйрықпен таныстырды. 2023-2024 оқу жылының қорытындысы, білім сапасы, оқушы жетістігі, мұғалім жетістігі сараланды. 2023-2024 оқу жылының ерекшелігі айтылған аәдістемелік нұсқау хатпен таныстырды. Жұмысқа жаңадан орналасқан жас маманға тәлімгер тағайындау, 2023-2024 оқу жылынығ оқу-тәрбие жоспары, сыныптардың жинақталуы айтылды, сынып жетекшілерін тағайындау талданды.   «Мектепке жол» акцияның жүргізілуі туралы анықтама берілді. Педагогикалық әдеп кеңесін сайлау, келесім комиссиясын бекіту туралы мәселелер қаралды. Үйден оқыту жоспары, әдістемелік қызмет сынды арнайы жоспарлар құрылды. Мектептің ішкі тәртіп ережесі толықтай сақталу керектігін ескертті. 

Мектеп оқушыларын оқулықтарымен, көркем әдебиеттермен қамтылуы туралы ақпарат берілді.  «Оқуға құштар мектеп» жобасының жалғастырылатыны айтылды.   Электронды журналды жүргізу бойынша нұсқаулықтар берілді.                 «Балаларға қатысты зорлық-зомбылықтың алдын алу  іс-қимыл алгоритмі» бойынша мектеп психологі баяндама жасады.  Педагогикалық кеңес барлық мәселелерді талқылай, тыңдай келе сәйкес шешімдерді шығарды.


]]>
admin Thu, 31 Aug 2023 15:41:56 +0600
7 педагогикалық кеңес https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1197-7-pedkees.html https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1197-7-pedkees.html
]]>

]]>
admin Tue, 20 Jun 2023 11:29:32 +0600
6 педагогикалық кеңес https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1195-6-pedkees.html https://43-oskemen.mektebi.kz/o-detskom-sade/pedagogikaly-kees/1195-6-pedkees.html ]]> ]]> admin Wed, 14 Jun 2023 11:25:20 +0600