«Тіл, тарих пен мәдениеттің біртұтастығы –жарқын болашақ кепілі» атты мектепішілік гуманитарлық пәндердің онкүндігі » Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің « Қ.Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі» КММ
istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts
istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts istanbul escorts
Шығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы әкімдігінің
"Қ. Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7232) 76-82-49
Есепші бөлімі:
+7(7232) 76-62-63
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Тіл, тарих пен мәдениеттің біртұтастығы –жарқын болашақ кепілі» атты мектепішілік гуманитарлық пәндердің онкүндігі
19
январь
2022

«Тіл, тарих пен мәдениеттің біртұтастығы –жарқын болашақ кепілі» атты мектепішілік гуманитарлық пәндердің онкүндігі

«Тіл, тарих пен мәдениеттің біртұтастығы –жарқын болашақ кепілі» атты мектепішілік  гуманитарлық пәндердің онкүндігі

Гуманитарлық пәндердің  онкүндігі мектепішілік жоспарға сәйкес 2022 жылдың 19 қаңтары мен 1 ақпаны аралығында өткізілді.

Пәндік онкүндіктің мақсаттары.

  • Ашық сабақтар мен сыныптан тыс шараларды дайындау, ұйымдастыру және өткізу арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру.
  • Шығармашылық қабілеті бар оқушыларды анықтау.

Онкүндіктің  негізгі міндеттері:

- гуманитарлық  пәндері бойынша оқушылардың  білімдері мен дағдыларын кеңейту және тереңдету;

-оқытудағы студентке бағдарланған тәсілдің негізгі қағидаларын тәжірибеге енгізу;

- стандартты емес ойын жағдаяттарында оқушылардың білімдері мен дағдыларын ашуға қолайлы жағдай жасау;

- аудиториядағы сөйлеу әрекетінің коммуникативтік дағдыларын дамыту.

Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың негізгі принциптері: бұқаралық сипат, ойын-сауық, сараланған тәсіл, интерактивтілік.

Өткізу формалары: интеллектуалдық ойын, ашық сабақ, газет дизайны, тақырып бойынша КТК, шығармашылық практикум.

Күтілетін нәтижелер:

- ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды дайындау, ұйымдастыру және өткізу арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру;

- студенттерді өз бетінше шығармашылық іс-әрекетке баулу, олардың оқытылатын пәндерге қызығушылығын арттыру;

- шығармашылық қабілеттері бар, белгілі бір оқу пәнін тереңдетіп оқуға ұмтылатын студенттерді анықтау.

Онкүндікте орыс және ағылшын тілі мұғалімдері келесі іс-шараларды жүзеге асырды:

19 қаңтарда Online форматында гуманитарлық пәндер циклі мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің пәндік онкүндігінің салтанатты ашылуы өтті. Ағылшын тілі пәні мұғалімі Мамытов А.С., қазақ тілі Төкенов А.Н. және Сәрсенбаның тарихы Н.Б. гуманитарлық циклдің оқу пәндері бойынша түрлі-түсті презентация дайындады.

Онкүндікте онлайн және офлайн режимінде ашық сабақтар мен әртүрлі сыныптан тыс іс-шаралар өткізілді, олар үнемі көптеген қатысушыларды жинады. Шағын сайыс сұрақтары барысында жігіттер тарих, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінен өздерінің эрудицияларын көрсетті..

21 қаңтар күні 5-«А» сыныбында тарих пәнінен «Берел қорғандары» атты ашық сабақ өтті. (мұғалімі – Сәрсенбі Назым.), 

24 қаңтар күні 9- «Б» сыныбында әдебиет пәнінен  І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы ашық сабақ өтті (мұғалімі – Боккутова Салтанат.) шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; өнер адамын құрметтеу, өнерді бағалау. 

24 қаңтар күні 5- «Г» сыныбында әдебиет пәнінен   «Бала қиялы» ашық сабақ өтті (мұғалімі – Ахметова Айжан.) 

26 қаңтар күні 11- «А» сыныбында вариатив сабағы: тарих, тұлға, хронология «Әскери коммунизм» саясаты ЖЭС ашық сабақ өтті (мұғалімі – Чекетаева Роза.) Сабақтың мақсаты әскери коммунизм мен ЖЭС саясатының  барысын талдау.

27 қаңтар күні 9-«А,Б,В» сыныптар арасында «Тарихта талай қызық бар» Brain-ring тарихи зияткерлік ойын өтілді.

01 ақпан күні 5-«А,Б,В,Г» сыныптар арасында «Жұлдызды сәт» интелектуалды ойын өтті.

01 ақпан күні 6-«Г» сыныбында қазақ тілі сабағынан «Теңіздегі арпалыс» ашық сабақ өтті. (мұғалімі –Төкенова Әсел) Сабақтың мақсаты тыңдалған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады.

04 ақпан күні 8- «Б» сыныбында қазақ тілінен « Заңсыз аң аулау» ашық сабақ өтті

(мұғалімі-Нұрсолтанова Гүлжан) 

24 қаңтар күні 5- «Г» үйінде Базарова А.Е. Бұл сабақта келесі міндеттер шешілді: коммуникативті – тақырып бойынша білімдерін жеткізу арқылы оқушылардың сөйлеуін дамыту.

25 қаңтар күні 5 «А» сынып оқушылары орыс тілі мен әдебиеті сабағында «К.Г.Паустовский шығармаларындағы музыканың сиқыры» тақырыбында (мұғалім – Исабаева С. .Ч.).

 25 қаңтарда орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің жетекшілігімен алтыншы сынып оқушылары «Орыс тілінің бір сағаты қызықты» интеллектуалды ойынында қызықты лингвистикалық саяхатқа шықты. Студенттерге әртүрлі сайыстар ұсынылды, оларда ұшқыр тапқырлық, орыс тілін білу керек болды. Балалар мақал-мәтелдер, фразеологизмдер туралы білімдерін, тілдік жұмбақтарды шеше білу дағдыларын көрсетті.

26 қаңтар күні 9 «А» сыныбында әдебиет пәнінен ашық сабақ – оқушылардың түйсігі мен коммуникативтік құзыреттілігі Қ.Г. әңгімесі бойынша сабақ-ой толғау өткізілді.

26 қаңтар күні 9 «Б» сыныбында ағылшын тілі пәнінен ашық сабақ өтті (мұғалімі – Мухамадиева Н.Қ.), сабақтың мақсаты ағылшын тіліне деген қызығушылық пен сүйіспеншілікті және оны үйренуге деген құштарлықты тәрбиелеу.

27 қаңтар күні 4 «А» сыныбында (мұғалімі Мамытова А.С.) және 11 «А» сыныбында (мұғалім Мусабекова Г.А.) ағылшын тілінен ашық сабақтар өткізілді. Сабақтың мақсаты: қызығушылықты қалыптастыру, ағылшын тілін үйренуге деген ынтасын арттыру, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту..  

Онкүндіктің қорытындысы бойынша келесі нәтижелер шығарылды. Қызықты онкүндік мәселесі де, жақсы сабақ та – танымдық қызығушылықты, оқушылардың дайындық деңгейі мен мұғалімнің педагогикалық ниетін біріктіру мәселесі. Бұл күндері балалардың қаншалықты қызықты, ерекше, мәнді нысандар бар екенін, олардың барлығы бір-бірімен қалай байланысты және болашақта олардың әрқайсысы үшін қажет екенін тағы бір рет көргені маңызды.

Пәндік онкүндіктің бағдарламасында оқу іс-әрекетінің әртүрлі формалары мен әдістері көрсетілді. Дифференциацияға негізделген ұжымдық және жеке жұмыс түрлері сәтті үйлестірілді. Оқушылардың ақыл-ой белсенділігін арттыру үшін түпнұсқа көрнекі құралдар пайдаланылды, ойындар, викториналар, АКТ-ны пайдалана отырып, сыныптан тыс жұмыстар өткізілді. Гуманитарлық пәндер онкүндігі шығармашылық, ынтымақтастық атмосферасында өтіп, пән мұғалімдерінің жоғары көрсеткіштерін көрсетті деп сеніммен айтуға болады. Алға қойған мақсаттар орындалды.

Барлық іс-шаралар оқушылардың оқу іс-әрекетіне, өмірді және өзін-өзі тануға қызығушылығын арттыруға, сонымен қатар өзін-өзі тәртіпке және өзін-өзі ұйымдастыруға бағытталды. Бұл пән бойынша оқушы өзінің қиялын, көркемдік шеберлігін, шығармашылық қабілетін, білімін көрсете білсе, ойын арқылы балалардың пәнге деген қызығушылығын, қарым-қатынасын, топпен жұмыс істеу қабілетін тәрбиеледі.

Қорытынды:

1. Пәндік онкүндікте мұғалімдер жақсы ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетті:

- мерекелік атмосфераны құру мүмкіндігі;

- студенттер ЗУН пәнін жақсы меңгергендігін, алған білімдерін әр түрлі жағдайларда қолдана білу, өзара көмек көрсету, күрделі мәселелердің ерекше шешімдерін көрсетті;

- пәндік онкүндіктің қызықты әр түрлі дәстүрлі емес түрлері студенттердің үлкен қызығушылығын тудырып, қатысушылардың санын арттырды.

2. Нақты білім беру ресурстарын әзірлеу және педагогикалық тәжірибеге енгізу АКТ көмегімен жаңа педагогикалық міндеттерді шешуге және тұрақты білім беру нәтижелеріне қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Ұсыныстар.

1. Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын және пәндік газеттерді көрсетудің ең қызықты түрін табыңыз.

2. Іс-шараларды дайындау және өткізу кезінде тәрбиелік міндеттерді жоспарлау мен жүзеге асыруға ерекше көңіл бөлу.

3. Шығармашылық жұмыстың әртүрлі формаларын кеңінен қолдану.